Och så ska man fylla år nu med...

Hej hopp gummi(barnförbjudetord)! :D
Nu är det så att jag fyller år, 11 år idag, omen gud asså.
Jag vet att man kanske inte borde sitta vid datan på sin födelsedag men..jag var tvungen D:
MMMMHHH, snart så ska jag åka med pappa på någon reesturang o eeta, finfint.
Hittils så har jag fått lite pengar, något runt 2000 kanske ? o.o och EN VATTENPISTÅÅÅL !
så akta er nu! :D
Jag är farlig med min pistååål c:
Det där med veckobloggen gick lite åt skogen men jag hade tänkt att blogga om min vecka imorgon kanske :)
KOLLA VAD FARLIG JAG SER UT MED MIN PISTÅL.
MEHEHUIHUEUEHUGUEHUEEHEHUE
 
 

Kommentarer
Postat av: eeeen avundsjuk Amanda påååå Karin<3

Vad använder du för redigerings program ?:)<3333 deeet blir fina bilder, osv<3

2012-07-20 @ 13:33:18
URL: http://sodasmackargott.blogg.se
Postat av: Anonym

11! du ser ut att vara typ 16!?

Svar: 11 var ett skämt men jag är inte 16, är 13 år och tycker att det är gulligt av dig att tro att jag är äldre än jag är. :) Är sen med svaret för vi har en ny blogg nattstad.se/sisterz kika gärna in på den! :D
Emma och Karin :]

2012-10-07 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0