Börjar fatta lite nu iaf .. :D

Jag vet varför inlägget jag skrev förut knasade sig !
Det jag skrev efter "renovering" saken hade på något vis inte sparat sig ? :o
Jag kan ju inte säga att jag gillar det nya, men helt okej är det.
Eller jag hatar det inte..
Det jag skrev efter att inlägget "avbröts" var typ att...jag vet inte..
Men jag är hemma ifrån skolan idag för att jag blev jätte förkyld D: 
Och vill inte vara sjuk på skolavslutningen som är på fredag så mamma sa att det nog var smart att vara hemma :)
För säkerhets skull LIKSOOOOOOOOM.
Så nu sitter jag och lyssnar på musik :)
Ska nog fixa med mina bilder på datorn, sätta in dom i olika mappar och så..
Det är en ända röra nu D:
och sen i kväll ska jag kanske skriva en sak.. eller något som jag har tänkt på och tycker är helt sjukt -.-
Men vi får se! :D
Aja puss // Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0