Kanske gör en ny blogg...

Som ni redan vet är att vi har en veckoblogg nu, men nu är det söndag så jag ska blogga idag :)
Jag kan berätta vad jag hittills har gjort på lovet, om jag minns allt ? :S
 
Fredag: Skolavslutning, sova med Olivia, johannes & Albin i albins sjöbod! :D
Lördag: Vara med Olivia vi sov också över fast hos henne :)
Söndag: Vi var igen typ några timmar iaf :)
Måndag: Karin, ida, elin ! :D
Tisdag: Samma fast vi drog till torp :D
Onsdag: skulle egentligen vara med johannes, albin och olivia men det blev lite knas? :)
Asså detta blev lite knas för jag blandar ihop alla dagarna, men ni fick veta lite iaf ;D
 
Och idag då så ska jag bara duscha, måla naglarna asså bara chilla, fixa lite och sen klockan 4 har vi gäster, får se om det blir annat sen ikväll ocksåå :D
 
Och imorrn så är det ELIN HOLMS födelsedag! :D
Jag, julia och thilda ska fira henne och fika på surfs...? ett mysigt fika ställe iaf :)
 
Och om ni inte fattar rubriken så är det så att jag och karin ska eller vi har gjort en blogg på nattstad, som vi inte använder än men jaa ni år reda på mer sen, karin kan nog mer :)
 
Men nu ska jag hoppa in i dushen, men i får ha en bra dag! :D 
Snygga cheyer! ;D ♥

Kommentarer
Postat av: Tindra

Älskar din design oct blogg!<3
Fråga gärna några frågor på min blogg i frågestunden:))))))

2012-06-25 @ 14:46:21
URL: http://novalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0