Onsdagiiiiis :D

Hejsan hoppsan igelkott ! 
Nu sitter jag och kollar på " the Pauly D project" eller ja..kollar lite på det iaf ;)
Idag så har jag leeeeeeeeeeeeeekt med Ida och Amanda, vi tog kortisar..alltså kort o.o
Och pratade :D
Imorgon är det då sista dagen på Smögen skolan :o FAACK YEEAAAAAA!
För jag räknar inte med fredagen..vi ska liksom bara kramas och säga hejdå i klassrummet ?
Fast vi kommer inte direkt vara i skolan så mycket imorgon heller, vi ska ha cykelorgentering eller hur det stavas -.-
Och sen så ska vi ju leka lekar.. i klassrummet ._.  trololololo.
Aja slipper lektioner iaf ;D MEHHEHUIHUHU
Att börja på Sotenäs skolan känns väll bra antar jag, eller ja det gör det ! :D
Känns bara lite...asså knas på något vis ? o.o
Meeen jag KANSKE kommer att lägga upp hur jag ser ut på skolavslutingen på fredag, får se om jag hinner.
Annars kommer ni att få se det efter någon gång ;)
Rev nyss sönder mitt gamla schema >:D KÄNNER MIG BADASS! 
Hihihihihihi.
Nejmen nu ska jag..ja det vet jag inte men har inget mer att säga o.o
ELLER JO! Har kollat på filmen Project x och den rekommenderar jag :D
Vad den handlar om kan jag skriva i ett annat inlägg :)
Puss // Karin.
Min vovvvsing..eller han är död men o.o
Saknar honom :o FJANTIG JAG ÄR JAG VET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0