OOOOOHHHOOOOOOHHHH

Dryck: Jouice c:
Telefonsamtalet: Min idrottslärare o.o
SMS: Ida c:
Sång du lyssnade på: Take care- Drake & Rihanna
Gången du grät : Jadu..När pappa flyttade utan att säga ett  skit ?
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Förlorat någon speciell person: Aupp..
Varit deprimerad: Jaa
Varit så trött att du somnat sittandes: Hehe himla massa gånger ._.
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: ROSA :O
Färg 2: Ljuuus lila ? o.o
Färg 3: Ljuuus blå kanske..
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaupp
Fått ditt hjärta krossat: Nej, eller inte direkt på "UMG LOOVE" sättet huhu.
Skrattat så att du har börjat gråta: Men herregudanemej absolut!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaaa, jo eller jag vet inte ELLER JO VÄNTA JA!
Insett vilka som är dina äkta vänner: Några.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Naae
Kysst en kompis: Bara pussat >:]
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla... ? använder inte msn längre heh.
Har du några husdjur: Katt..TYP hund och en idiot :D
Vill du ändra ditt namn: JAAAAAAAAAA D:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: öööööö....FICK PRESENTER ? :O
Vilken tid vaknade du idag: Klockan 6 -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på tv..eller sov o.o
Någonting som du längtar till: sommaren!
Senaste gången du träffade din pappa: Några veckor sedan...
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Förbaskat mycket.
Vad lyssnar du på just nu: Mad world, med någon remix grej o:
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadu.
Vad gör dig irriterad just nu: Mitt linne sitter fel under min onepiece :c
Vad är ditt namn: Karin Andersson..och andra namn är Venny :c
Singel/upptagen: GIFT.
Stjärntecken: Kräfta
Kille eller tjej: På vilket sätt ? "LOVE SÄTTET" kille.
Grundskola: Smögen skolan.
Gymnasie:-
Högskola:-
Hårfärg: Typ mörkbrunt, iaf imorgon ;)
Långt eller kort: Någonstans i mitten enligt mig o.o men hehe typ långt nästan ?
Längd: 152... :D
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är ganska så knas ?
Piercings: 4, tre i öronen och en i naveln
Tatueringar: ingen än så länge
Höger eller vänster: Vänster!
DIN FÖRSTA:
Operation: Jag är klantig men har inte opererat mig ÄN ;)
Piercing: Öronen och Naveln
Bästa vän: Emmaaaa och Idaaaa :D
Sporten du spelade: Va ? eller när jag va liten var det fotboll och sen red jag ._.
Husdjur: Katt, Idiot och typ hund, som jag sa ?
Vaccination du minns: STELKRAMP SAK D:
Konsert: öööööööööööö musikaler är annat grejs va ?
Förälskelse: Emmas rumpa. nejmen ...
JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: Byta låt o.o
Lyssnar du på : FORTFARANDE MAD WORLD!
Väntar du på: Idaaaaaa
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Jaa
Karriär i åtanke: Jag vill ju bli sångerska men..
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: båda samtidigt :D
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: MAAAAAGE !
Tatueringar eller piercingar: tattoos
Känslig eller inte: båda
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: mer bråkstake isåfall
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nä..
Tappat glasögon eller linser: nej.
Krossat någons hjärta: vet ikke det du.
Har du blivit arresterad: nä..
Gillat din killkompis (mer än som vän): näe eller kanske .. ? om emmas rumpa räknas ? :D
TROR DU PÅ:
Dig själv: No.
Mirakel: vettefan..
Kärlek vid första ögonkastet: Arå! har ju träffat emmas rumpa ._. NEJMEN SLUTA NU.
Himlen: Heh..ser den ju varenda dag ? :D
Tomten: JAAAAAAAA
Att kyssas på första dejten: Jarå..
Sådär kan det gå när man är hemma och har tråkigt, flera frågot ställdes ju flera gånger  :o
Himla knas..
PUUUUUSSS // KARIN
fast det kanske ni har fattat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0