Skolresa imorgon!

HEJ HOPPSAN HALLÅ! nejmen..hej.
Som ni vet så sticker vi till skolan imorgon, kan inte blogga osv... :c
på skolresa menade jag ju...
MEN man kan ju göra tidsinställda inlägg..fast det orkar jag inte hoho.
Nu ska jag packa det sista och .. tvätta bort sminket, sova hehe ÄR TRÖTT SOM ATTANNS!
:c
Men jaupp...idag så va jag med evi, vi stack till frissan för hon skulle slinga håret och klippa sig, blev asnice :D
Och sen så gick vi och träffade Davidddddoooo och Johannes :]
fast nu så måste jag sticka men hare asbra tills på söndag!
För då får ni sluta ha det bra förstår ni..
Nejmen då kommer jag hem och kan blogga c:
Puss // Karin
flörtarN. haha.. pappa...
charmigt..nejmen nu skäms jag..
KOLLA DET FINNS FOLK SOM VILL KRAMA MIG ! och jag har inte tvingat henne...FIN NÄSA BTW.

Kommentarer
Postat av: elin

SÅÅÅ SÖTA VI ÄR KARIIIIN ! :D <3

Svar: SKEETFÄÄÄNA :D nej jag är inte seg på att svara... ._. <3
Emma och Karin :]

2012-05-30 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0